راهنمای تجارت روزانه
نوشته شده توسط : Mihayloo

تخصص از اعضای شوراهای فوربس ، تحت مجوز اداره می شود. نظرات بیان شده نظرات نویسنده است.

نویسنده ، کارآفرین سریال ، سرمایه گذار املاک و مستغلات ، معامله گر سهام و بنیانگذار گروه لیگون.

معاملات روز به یک روش محبوب برای سرمایه گذاری در بازارهای مالی تبدیل شده است. معاملات Intraday با فرم معمولی سرمایه گذاری در سهام که یک سرمایه گذار برای مدت طولانی امنیت دارد ، متفاوت است. هنگامی که یک روز سرمایه گذار معامله می شود ، آنها به طور معمول در همان روز موقعیت های خود را به سرعت باز و بسته می کنند.

تعریف معاملات روز

تجارت روزانه اصطلاحی است که در مورد خرید و فروش همان امنیت امنیتی توصیف می شود. این اوراق بهادار یا دارایی های مالی شامل سهام ، ارز ، اوراق قرضه ، کالاها و صندوق های معامله شده ارز (ETF) است. معاملات روز یکی از رایج ترین اشکال معاملات سهام است-معاملات رو به رو و سرمایه گذاری های بلند مدت سایر اشکال متداول است که با مدت زمانی که معامله گر جایگاه خود را در امنیت نگه می دارد ، متفاوت است. هرکسی که سرمایه دارد می تواند در بازار سهام سرمایه گذاری کند. با این حال ، به منظور سهام تجاری روزانه ، سرمایه گذار موظف است حداقل 25،000 دلار سرمایه برای تأمین الزامات قانون معاملات روز الگوی (PDT) داشته باشد.

قانون معاملات روز الگوی

به منظور انجام چهار یا بیشتر معاملات در یک دوره پنج روز کاری ، یک سرمایه گذار باید برای تجارت روز الگوی ، قانون کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده را رعایت کند.

قانون PDT تعیین شده توسط سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی (FINRA) به طور خاص برای معاملات داخلی است. به عنوان یک روز معامله گر سهام ، سرمایه گذاران باید حداقل 25،000 دلار در حساب حاشیه خود را حفظ کنند. این می تواند ترکیبی از پول نقد و اوراق بهادار واجد شرایط باشد. اگر سهام موجود در حساب زیر 25،000 دلار باشد ، معامله گر از هرگونه معاملات بیشتر ممنوع خواهد شد تا اینکه حداقل تعادل ترمیم شود.

بهترین شرکت های بیمه مسافرتی

بهترین برنامه های بیمه مسافرتی Covid-19

درک سهام برای تجارت

هنگامی که حداقل الزامات معاملاتی برآورده شد، وقت آن است که بفهمیم چه سهامی را باید معامله کنیم. بسیاری از معامله گران روزانه به دنبال سهام پنی برای معاملات روزانه خود هستند. سهام پنی با هر معامله امنیتی زیر 5. 00 دلار برای هر سهم تعریف می شود. سهام پنی که به طور رسمی به عنوان سهام میکروکاپ شناخته می شود، سهامی با ارزش بازار کوچک کمتر از 250 میلیون دلار یا 300 میلیون دلار است. من متوجه شده ام که اصلی ترین نکته برای سهام پنی نوسانات در عمل قیمت است. این بدان معناست که این سهام توانایی ایجاد نوسانات بزرگ در ارزش را دارند و فرصتی برای سود و زیان با درصد بالایی دارند. آنها نسبت به همتایان خود دارای ریسک بسیار بیشتری هستند، اما برای معامله گران روزانه، می توانند بسیار سودآور باشند.

از آنجا که سهام پنی می تواند چنین نوسانات عظیمی ایجاد کند، معامله گران می توانند در عرض چند ساعت یا حتی چند دقیقه وارد معاملات شده و از معاملات خارج شوند و به سرعت سود ایجاد کنند. این سهام نیز به همین دلایل بسیار پر ریسک هستند. از آنجایی که آنها با چنین نوسانی حرکت می کنند، یک معامله گر بی تجربه می تواند پول زیادی را در مدت زمان بسیار کوتاهی از دست بدهد. این ما را به بخش بسیار مهم دیگری از معاملات روزانه می رساند.

تجزیه و تحلیل معاملات

هنگامی که سرمایه‌گذار سرمایه لازم برای معامله را دارد و می‌داند چه سهامی باید تحقیق کند، زمان آن فرا رسیده است که نحوه ورود و خروج از معاملات روزانه را بیاموزد. معامله گران روزانه از ابزارهای متعددی برای تجزیه و تحلیل معاملات خود استفاده می کنند. دو مورد از رایج ترین آنها تحلیل تکنیکال و اقدام قیمت هستند. تحلیل تکنیکال به فرآیند استفاده از شاخص هایی مانند شاخص قدرت نسبی (RSI)، MACD و میانگین متحرک (MA) برای تجزیه و تحلیل دارایی ها اشاره دارد. عمل قیمت به تجزیه و تحلیل حرکات قیمتی که در نمودارها مشاهده می شود برای تعیین روندها و الگوها اشاره دارد. هر دو ابزار قدرتمندی هستند که می توانند به معامله گران در تصمیم گیری سریع و آگاهانه در معاملات خود کمک کنند. ضروری است که سرمایه گذاران قبل از اقدام به تجارت روزانه در تجزیه و تحلیل معاملات مهارت داشته باشند. سرمایه گذاران می توانند این کار را با معاملات کاغذی انجام دهند تا زمانی که در توانایی های معاملاتی خود بسیار راحت و مطمئن باشند.

تجارت کاغذ

معاملات کاغذی یک تجارت شبیه سازی شده است که به یک معامله گر روزانه اجازه می دهد تا بدون استفاده از پول واقعی در تجزیه و تحلیل معاملات و انجام معاملات تمرین کند. بسیاری از کارگزاری ها یک نسخه کامل از پلتفرم های معاملاتی خود را در قالب معاملات کاغذی برای سرمایه گذاران خود ارائه می دهند. شبیه سازهای تجارت کاغذی مانند یک پلت فرم معاملاتی واقعی به نظر می رسند و عمل می کنند. اکیداً توصیه می شود که همه افراد قبل از انجام هرگونه معامله واقعی در بورس اوراق بهادار معامله کنند.

درک خطرات

معاملات روز می تواند روشی بسیار خطرناک برای سرمایه گذاری در بورس باشد ، اما همچنین می تواند یک روش پرسود برای کسب درآمد باشد. توجه داشته باشید که حتی باتجربه ترین معامله گران هر از گاهی پول خود را از دست می دهند. بسیاری از مدیران پول حرفه ای و مشاوران مالی معتقدند که پاداش معاملات روز خطرات را توجیه نمی کند. با این حال ، معامله گران روز موفق اصرار دارند که این یک تلاش بسیار سودآور است. در هر صورت ، شکی نیست که ذاتاً ریسک پذیر است و به تجارت روزانه نیاز به مهارت های قابل توجهی دارد. هر تازه وارد تجارت باید اطمینان حاصل کند که آنها برای یادگیری تجزیه و تحلیل فنی ، اقدام به قیمت و درک کامل بازار قبل از اولین تجارت خود ، می گیرند.

اطلاعات ارائه شده در اینجا مشاوره سرمایه گذاری ، مالیات یا مالی نیست. برای مشاوره در مورد وضعیت خاص خود باید با یک متخصص مجوز مشورت کنید.

شورای تجارت فوربس مهمترین سازمان رشد و شبکه سازی برای صاحبان مشاغل و رهبران است. آیا واجد شرایط هستم؟< Pan> معاملات روز می تواند روشی بسیار پرخطر برای سرمایه گذاری در بورس سهام باشد ، اما همچنین می تواند یک روش پرسود برای کسب درآمد باشد. توجه داشته باشید که حتی باتجربه ترین معامله گران هر از گاهی پول خود را از دست می دهند. بسیاری از مدیران پول حرفه ای و مشاوران مالی معتقدند که پاداش معاملات روز خطرات را توجیه نمی کند. با این حال ، معامله گران روز موفق اصرار دارند که این یک تلاش بسیار سودآور است. در هر صورت ، شکی نیست که ذاتاً ریسک پذیر است و به تجارت روزانه نیاز به مهارت های قابل توجهی دارد. هر تازه وارد تجارت باید اطمینان حاصل کند که آنها برای یادگیری تجزیه و تحلیل فنی ، اقدام به قیمت و درک کامل بازار قبل از اولین تجارت خود ، می گیرند.




:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: